Bilbarnstol

Igår kväll kom jag på att jag skulle beställa en canvas tavla på Cornelia och började då söka runt på nätet, beställde ingen då utan tänkte att jag skulle göra det idag istället. Vilket var riktigt tur då det kom reklam från expert idag där det står att de har halva priset på canvas just nu, så det är ju helt perfekt.

Idag har vi bytt bilbarnstol till Cornelia. Det började bli så tungt att bära henne i babyskyddet och bälterna började bli för korta, fattar inte hur vissa barn kan ha den första stolen i 9 månader. I och för sig så hade Cornelia kunnat ha sin lite längre om hon inte hade haft overallen på sig.
Så nu håller jag på att tvätta upp babyskyddet så vi kan lämna det till min syrra som snart får sitt andra barn. Cornelias nya bilbarnstol fick hon av sin mormor och morfar i doppresent och den kan man ha från nyfödd upp till ca 4 år.



Det är den här bilden som vi ska göra en canvastavla av. Sen är ju frågan var vi ska sätta upp tavlan men det löser sig alltid.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Oj, ny bilstol redan! Om du har svårt att förstå att man kan ha bebisar sittande i 9 månader så kan jag bara berätta att mina tvillingar satt i sina babyskydd tills dom var 15 månader. Men jag vill också poängtera att jag då tjatat på sambon om bytet sedan oktober.



Vet inte vad ni har för stol men är det inte svårt att få henne att sitta bra. Särskilt min tjej som är lite mindre tycker jag tippar fram så himla mycket när hon sover.



Kram och hoppas allt är bra i kylan.

PS. Igår slog jag personligt rekord och var ute i minus 20 men fy så jag frös!!!

2011-02-24 @ 21:21:23
URL: http://turbolina-twin.blogspot.com/
Postat av: Jessica

Vårt babyskydd kan man justera efter hand bebisen växer sig större - upp till 9 mån ca. Vet inte riktigt hur man gör (min man har koll på det där) men kolla upp det där om ert babyskydd så att det inte bara behöver justeras innan ni köper nytt.

2011-02-25 @ 11:24:04
URL: http://skalfranensamheten.blogspot.com/
Postat av: Anna

Sv: Ja det fick vi. Vi fick till och med två! :) I den ena var det två snuttefiltar. I den andra var det en flaskborste, en badtermometer, badankor, nappar, skedar och bitringar.

2011-02-25 @ 21:48:20
URL: http://annasunderbara.blogg.se/
Postat av: Ida & Jouline.

Underbart kort :) vad heter den stolen? Jouline kan inte heller ha sin

så länge till.

2011-02-26 @ 23:19:52
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback