Mamma häng

Inatt har det varit andra natten i rad som Cornelia har sovit i egen säng och hon sover så bra. Hon vaknar för att äta, men somnar sen om på en gång. Imorse när hon vaknade för att kliva upp strax efter 08 så hör jag hur hon ligger och pratar med mobilen som hänger ovanför sängen. Så sött!

Idag har jag & gumman gjort stan där vi träffade 9 andra mammor med deras barn. Har gått med i en grupp på facebook som är för nyblivna mammor från våran stad, helt perfekt sätt att träffa andra mammor och barn på. Cornelia börjar bli mer och mer intresserad av andra barn, det är så spännande att titta på de andra ;-)

Nu ligger gumman och sover och jag börjar känna mig lite små trött också, så det kanske är dags att börja fixa lite med middagen så att jag inte somnar...


MTVD: Oj det lät riktigt trångt, men finns det hjärterum så finns det stjärterum ;-) Självklart så måste vi ta en barnvagnspromenad till våren med våra underbarn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback