Sol

Vilken underbar dag det har varit idag. Solen har varit framme och i skuggan har det varit -3 grader, helt perfekt med andra ord.
Mina föräldrar har varit hit och hälsat på idag, jag, Cornelia, mamma och vovven var på en liten promenad.
När vi kom tillbaka från promenaden så hade J gjort upp en eld i grillstaden så då satt vi ute och grillade korv och njöt av solen.
Cornelia sov gott i vagnen, när hon sen vaknade fick hon också sitta i grillplatsen.

Jag måste köpa ett par solglasögon åt gumman, solen är så himla stark nu på våren och då gäller det att skydda små ögonen. Undra om det är på barnens hus man hittar såna?


Kommentarer
Postat av: Lotta

Måste tacka för det fina kortet . Villemo älskar bilden på "Bebisen" <3



Har för mig att vi skaffade solglasögon på Barnens hus. Det finns glasögon med remmar istället för skalmar så glasögonen sitter bättre och de kan sova med dem utan nått som skaver och trycker bakom öronen.

2011-02-26 @ 14:45:49
URL: http://knyte.wordpress.com
Postat av: MTVD

Vi köpte våra på en sportaffär. Precis som "Lotta" säger, köp såna med remmar istället. De sitter mkt bättre!

2011-02-26 @ 20:20:41

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback