Sovmorgon

Ytterligare en natt med perfekt sömn. Okej att hon vaknar vid 2-3 tiden för att äta men den lilla pausen gills inte tycker jag. Då äter hon bara för att sen somna om.
Hon sover alltså som en prinsessa i sin säng!

Idag hade jag sån tur så jag fick lite sovmorgon, J och Cornelia klev upp och hade det roligt medans jag sov till, halv tio.

För ungefär en vecka sedan bytte vi ersättningssort från babysempt till Nan och vilken skillnad det har blivit på våran dotter. Hon har nästan ingen magknip längre, vi har till och med slutat med minifom dropparna. Nu får hon även bajsa några gånger per dag. Har tänkt att börja minska ner på messmöret snart och se om det i slutändan fungerar utan det. Men en sak i taget, tror inte att man kan ha för bråttom.

Just nu ligger gumman och sover middag i sin takvagga. Är så viktigt att hon får sin sömn så hon inte blir så där övertrött som hon annars lätt kan bli.


Kommentarer
Postat av: Anna

Vi ger babysemp till våra små gryn. Vad är det för skillnad på bebysemp och Nan?

2011-02-03 @ 21:54:04
URL: http://annasunderbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback