Stackars liten

Febern steg ytterligare för Cornelia igår kväll, den var uppe i 39 grader som mest. På kvällen ville hon inte äta nåt och det var svårt att få i henne vätskeersättning vilket gjorde att hon inte kissade mycket.
Så hela natten har jag väckt henne med jämna mellanrum för att få i henne vätskeersättningen.
På morgonen var febern nästa helt borta vilket känns så skönt.

Idag har hon ätit ganska bra av sin ersättning, hon har även lekt lite vilket är en jätte stor förbättring. Så nu törs jag väl nästan säga att det är på väg att vända. Hon har i och för sig fortfarande lite diaréer. 

Vi hade egentligen tänkt att åka till ikea ihelgen, men det var det bara att glömma. Det får vi ta nån annan dag istället.

På tal om nåt helt annat så har jag precis blivit en Buzzador. Om man blir en sån får man prova en massa spännande saker alldeles gratis och sen även bjuda/låta sina vänner prova. Efter det ska du berätta för Buzzador vad du/ni tyckte om produkten. 
Just ni söker de extra många som är gravida eller har barn födda 1:a februari 2009 och senare. Så gör som jag och anmäl er här. Gratis är gott! 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det är så jobbigt att se ens barn vara sjuk. Jag lärde mig att inte ropa hej för tidigt. När Elvin hade varit kräkfri i 30 timmar, kräktes han igen. Då känns det som att det aldrig tar slut. Små barn får ju annorlunda symptom och fler dagar än oss vuxna. Men ju längre det går mellan gångerna är ju ändå ett bra tecken på att det går åt rätt håll.



Puss och kram lilla Cornelia<3

2011-02-05 @ 19:21:59
URL: http://www.barnlangtan.se/
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Ja är redan en Buzzador!



Ja jag blev så glad! Inge roligt att vänta ända till september eller!



I vårat mail tror jag det stod att 1-2 föräldrar så jag antar att man får välja och turas om! :)



Tråkigt att lilltösen eran ska behöva dras med feber! :(

2011-02-05 @ 20:26:38
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Fru F

Tack för inbjudan till Buzz men jag är också redan medlem! Fått pröva på lite smått o gott!

2011-02-08 @ 10:46:30
URL: http://trueflink.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback