Besök

Idag har vi haft trevligt besök av några av mina arbetskompisar. Var riktigt roligt att träffa dem igen då jag inte har träffat vissa av dem sen i maj då jag jobbade sist. De beundrade så klart vårat lilla underbarn. Av dem fick vi ett presentkort på Polarn och pyret och då var jag ju bara tvungen att åka in till stan efter besöket då jag hade fått mail att de hade sänkt rean ytterligare.

Här har ni mina fynd


Den här betalade jag 95 kr för, ord pris var 325 kr.


Tunika 65 kr, ord pris 225 kr


Svart ribbstickad baströja 40 kr, ord pris 145 kr


Lila ribbstickad baströja 40 kr, ord pris 145 kr


Badtrosor till sommaren, 25 kr, ord pris 95 kr


2 par sockar 25 kr/par, ord pris 45 kr/par.

För allt det här betalade jag 305 kr, ordinarie pris skulle vara 1025 kr, jag betalade alltså bara 29 % av ordinarie priset, det kallar jag rea ;-)



Kommentarer
Postat av: Linda

Kul med fynd!! Måste också bemöda mig in och kika vad som finns kvar på rean :-) Den prickiga var så söt, kommer passa ypperligt på henne ju!!

2011-01-20 @ 21:11:33
URL: http://underbargava.blogg.se/
Postat av: Ida & Jouline♥

Åh massa fina saker.

Jag tycker det är så svårt att veta vad de kommer ha för stl i sommar.

Hmm va tror du?

kram

2011-01-20 @ 23:06:56
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Anna

Vilka bra fynd.. Får nog titta in i webbutiken och se om de har några storlekar kvar.. :) KRam

2011-01-21 @ 11:22:19
URL: http://annasunderbara.blogg.se/
Postat av: Suss

Jättefina plagg fick du ju tag i. Log för mig själv när du hade åkt iväg direkt samma dag och fyndat men det visade sig vara en god idé. Hon är så fin din tjej, ett litet underverk.

2011-01-21 @ 13:56:57

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback