Nytt år!

Hoppas att ni hade en trevlig nyårsafton. Vi var och åt middag hos mina föräldrar igår och sen blev det att spela lite kort innan vi styrde bilen hemåt.
Där firade vi tolvslaget med att byta bajsblöja ;-)
På tal om bajs så har lillan äntligen börjat att få bättre i sin mage. Jag ringde till bvc i torsdags för att fråga om råd då hon har varit så hård i magen och då tyckte barnmorskan att vi skulle börja ge messmör i ersättningen varje mål. Så nu har vi en nöjd och glad tjej igen.

Inatt ringde min mobil vid 01-tiden, det var då våran granne som var jätte ledsen. Deras hund hade precis dött, den hade blivit så rädd för raketerna och bara skrikit till för att sen dö, stackars lilla söta vovven. Nu var hunden ganska gammal men jag har aldrig tidigare hört att nåt sånt här har hänt.

Jag funderar lite på om jag skulle orka baka biskvier idag eller om jag ska göra det imorgon istället, har tänkt att göra lite mindre biskvier med vit choklad som jag ska färga rosa. Har börjat att styra upp lite grann till dopet och det känns så skönt att få nåt gjort. Svärmor har också bakat lite grann, känns så skönt att få hjälp. Hinner inte riktigt lika mycket som innan Cornelia kom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback