Premiär

Igår premiär duschade jag med Cornelia och det var hur mysigt som helst. Hon verkade också gilla det vilket är kanon. Måste ju träna lite på det inför babysimmet.

Jag har suttit och läst igenom inläggen som min syster skrev när jag låg inne på förlossningen/bb. Känns precis som att det var igår. Hur som helst så skriver jag av alla inlägg och kommentarer för att sen skriva ut allt och sätta in i Cornelias album. Jag vill att hon ska veta vad som hände dagen hon föddes och hur många som väntade på henne, vårat lilla efterlängtade barn ♥

Ikväll är det meningen att vi ska äta middag hos våra grannar, men vi får se om det blir nåt. Jag har huvudvärk och känner mig inte alls i form så det kanske bara blir en lugn hemma kväll istället.

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken rolig idé med att spara inlägg o kommentarer! Det måste jag fundera lite på om jag ska tjuva ;-)



Kan sitta på sin plats och ha en skön hemma kväll istället!



KRAM!

2011-01-14 @ 15:37:07
URL: http://underbargava.blogg.se/
Postat av: SmultronEtt

Hej!



De var ett bra tag sedan jag kommenterade, dock har jag tittat in hos dig lite då o då. :) Så härligt ni verkar ha de! Vår lilla tjej, Olivia, gillar fortfarande inte att bada. Vilken temperatur hade ni när ni duschade ihop? Jag e en sån som måste ha det ganska varmt så runt 37 passar mig inte speciellt bra.



Såg att ni planerar dop. Vi har tänkt oss en namnfest istället.



Jag har en annan blogg som jag tänkte börja skriva i igen... jag mailar dig adressen om du är intresserad.



Kram

2011-01-14 @ 17:32:51
URL: http://smultronett.webblogg.se/
Postat av: www.avlangtantilldig.se



Spännande med babysim!

Alice älskar att duscha liggande i sin "badhjälp" eller badstol, insatsen, vet inte vad den heter riktigt. :-)

2011-01-14 @ 23:04:58
URL: http://avlangtantilldig.se

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback