Mer fynd

Igår var jag hos mina föräldrar och hälsade på. Cornelia somnade i min mammas famn vid 19 -tiden och då tänkte jag att hon sover nog bara en liten stund då jag trodde att hon skulle vakna av att vara hungrig. Men där hade jag fel, jag fick börja väcka henne vid 21:30 tiden då jag blev så trött. Då blev det mat där och sen åkte vi hem. Lillan sov hela vägen hem så jag la henne i vaggan så att hon fick fortsätta att sova och hon fortsatte att sova ända tills vid 05 tiden UTAN att äta.
Jag som trodde att hon skulle vara vaken halva natten för att hon sov så mycket på kvällen, men där hade jag fel. Det måste vara jobbigt att vara med mormor, morfar och kusinen ;-)

Jag & syrran var på några affärer igår och jag köpte 2 julklappar, jo ni läste rätt JULKLAPPAR redan i slutet av januari, det måste vara rekord för mig!
"Sprang" på 2 leksaker till Cornelia som var nedsatta i pris och då kunde jag inte låta bli. Så det kommer att bli perfekta när hon blir lite äldre. Man ska ju vara ute i god tid heter det ;-)
Jag hittade även lite kläder till gumman på halva reapriset på Lindex, om man är medlem där och har fått ett sms av dem så får man förtur med halva reapriset på alla reavaror.


Tröja/tunika & byxor stl 80, 49.50 kr istället för ord. pris 179 kr


Mjuka jeans stl 68, 25 kr ord. pris 99 kr.

Idag ska jag & Cornelia möta och syrran och systersonen på stan för att kolla lite mer på rean. Vem vet man kanske hittar nåt mer att fynda. Har börjat att köpa lite större storlekar så att vi har lite mer kläder till våren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback