Tjorv natt

Den här natten har varit lite tjorvig för gumman. Hon har vaknat några gånger och haft tjorv med sin mage. Vid 05 -tiden så klev J och Cornelia upp så att jag fick fortsätta att sova ett tag till. Vilket var så skönt. Nu när jag nyss har vaknat så sover båda två i soffan i sittlänge, kan nog inte finnas nån ställning som Cornelia gillar mer än att ligga på sin pappas bröst och sova.
Jag undrar hur länge hon ska ha såna här magknip, hon får de mest på natten eller tidig morgon.

Om vi har riktigt tur så kommer vi att "få" igen våran bil idag. Ska bli riktigt skönt med sin egen. Okej hyrbilen går riktigt bra men vi får inte ha med oss hunden i den vilket gör allt lite besvärligt. Sen så är våran bil lite större vilket märks i bagaget.

Nu börjar min familj att vakna så då är det bäst att jag avslutar här. Ha en bra dag alla bloggisar!

Kommentarer
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Oj, ja det var hon! Exakt lika långa är dom iaf! :)



HA en bra dag du med! :)

2011-01-26 @ 09:47:10
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Carin - mamma till Alice

Leksaken Alice leker med kommer ifrån Åhlens och det är en av favoriterna!

2011-01-27 @ 07:54:56
URL: http://thew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback