Höstgarderoben

Här sitter jag framför datorn i ett tyst hus. Pappan i huset har nämligen åkt och fiska i Jämtland så kvar hemma är bara jag & Cornelia och självklart dammråttorna.

Dagen har vi spenderat hos mina föräldrar, de hade en massa mat över från festen så då hjälpte jag självklart till att äta upp den ;)
Jag, C & mamma har varit en sväng till Lindex idag, där shoppade jag två plagg till gumman. Det blev en tunnika och en klänning, plagg som jag redan hade spanat in.
Nu glömde jag kläderna hos mina föräldrar så jag har inte hunnit testa om storleken blev lagom, men jag tror det.
Det börjar bli dags nu att fylla garderoben med lite större kläder till hösten, har knappt några kläder alls i stl 80/86.




Har nyss varit in och kikat på Lindex hemsida då jag skulle visa bilder på dagens köp, såg då att de hade fått in jeansleggings så de måste jag kika/känna på. Vill inte att de ska vara för tajta/hårda i midjan.


Nåt mer som ska inhandlas till höstgarderoben är svarta leggings, svarta långarmade bodysar och några fler tunnikor/tröjor. Sen måste jag kika lite hur vi har det med pyjamaser och sånt, känns som att det är mycket som behöver inhandlas nu.

Jag har köpt en polarn och pyret vinteroverall av min kusin för 150kr, så den kommer vi att ha i vinter. Men vi måste även köpa en till då det är lätt att den andra blir blöt då Cornelia mest kommer att krypa omkring på backen ;)

Nä nu när jag har tänkt så mycket på kläder så blev jag sugen på att gå igenom Cornelias garderob och rensa lite grann. Vet att vi har flera plagg som har blivit för små som måste sorteras bort nu.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sååå fina kläder!



Nästa gång karln åker till boden måste jag följa med, hade ju varit så kul att ses!!



Kram

2011-07-25 @ 21:06:55
Postat av: Sara

Det är bra att skriva med namnet har jag hört.:-)

Kram igen :-)

2011-07-25 @ 21:08:26
URL: http://langtaneftertresamhet.blogspot.com
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Ja och tyvärr finner jag det lite för gott, är en riktigt godisråtta!!!



Roligt att man snart får uppdatera litens höstgarderob (sin egen med förstås. hihi)!



2011-07-26 @ 08:45:21
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: www.avlangtantilldig.se

Så fina kläder! Vi måste med fylla garderoben, sååå roligt!! :)

2011-07-26 @ 20:23:58
URL: http://avlangtantilldig.se

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback