Ikea

Natten till idag var ingen höjdar natt kan jag säga. Cornelia hade ont i magen, så hon har vaknat flera gånger. Vilket medförde en trött mamma på morgonen. Men lika glad för det var gumman.

Vi tog det lugnt på morgonen, myste på med frukosten och sen åkte hela familjen till Cornelias farmor och farfar där gumman stannade då jag & J fortsatte norrut till ikea.

På ikea handlade jag en massa fotoramar, så ikväll har jag monterat in bilder. Så nu kommer den stora frågan hur vi ska hänga upp bilderna på våran fotovägg. När allt är klart så kommer det bilder.

Imorgon ska jag jobba, så det blir sovmorgon för mig. Sen har vi väl egentligen inga planer för dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback