Nytt folk

Sen jag blev gravid med Cornelia har jag träffat en hel del nytt trevligt folk! Det började med blivande mammor luncher, som sedan blev mamma/barnluncher och sen har det utvecklas till fika hemma hos varandra. Sen har jag även haft turen att träffa personer från familjeliv och även andra bloggerskor. Så tänk så häftigt den här internetvärlden är!

Idag har jag & Cornelia varit hem till en tjej som jag har "lärt att känna" genom en grupp på facebook. Där fick gumman leka med hennes dotter som var 14 månader.
Sen har vi varit på kalas hos min farmor där även två av mina kusiner var med deras barn. Så sammanlagt hade min farmor 6 av 8 sina barnbarnsbarn där. Min syrra och hennes två barn hade varit där på förmiddagen. 

Hann inte mer än att komma hem från kalaset så kom Cornelias norska kompis på 4 år över, så då blev det ännu mer lek.
Så ikväll hade vi en riktigt trött tjej som knappt hann äta upp vällingen innan hon somnade. 

Imorgon blir det en dag fullt med bus, då kommer nämligen mina föräldrar & min syster med familj hit och ska ha en heldag. Så då blir det grillat, badtunna och säkert lite jordgubbar. En perfekt dag alltså, hoppas bara att vädret är med oss.  

Kommentarer
Postat av: www.avlangtantilldig.se

Va roligt med massa kompisar för Cornelia, och sällskap till dig :)



Nej, det var när min sambo hade parkerat och gått ut, som tur var. För det ser ganska så illa ut annars, dörren på passagerarsidan där Alice sitter är intryckt!

2011-07-04 @ 20:33:05
URL: http://avlangtantilldig.se
Postat av: Anna

Tack!! :)

2011-07-04 @ 21:00:53
URL: http://annasunderbara.blogg.se/
Postat av: www.avlangtantilldig.se



Sambon jobbar ju som brandman och det var en kollega som körde på honom, så det blir inga problem med det.. :-)



Ja visst är det läskigt att tänka så! dels att man själv inte "får" dö, för man tänker ju mer på sin dödlighet nu som mamma, att man inte får dö ifrån sitt lilla barn.. och sen på andras oförsiktighet.. det kan gå så snabbt! Fy va läskigt det är..!

2011-07-04 @ 21:37:02
URL: http://avlangtantilldig.se
Postat av: Louise

Hej på dej!

Tack för tipset om bilbarnstol!

Fick faktiskt min såld nu ikväll så slapp ja störa mej på den:)

Så kom den till användning för nån som kan ha den framåtvänd!



Ha en fin dag imorn!

Kram!

2011-07-04 @ 22:04:27
URL: http://ivfmare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback