Dove express intensivbalsam

Jag har fått chansen att testa Dove express intensivbalsam då jag är en buzzador.
Det här är första gången jag har blivit uttagen till en kampanj så självklart är allt jättespännande.

Jag har hunnit använda balsamet i lite mer än en vecka och jag märker redan skillnad på mitt hår. Från att ha varit ganska livlöst så har jag nu fått tillbaka glansen.

Om du inte redan är en buzzador, tycker jag verkligen att du ska anmäla dig här. Du får då testa olika nya saker och allt är gratis.

Som vi säger i min familj, Gratis är gott ;)


Kommentarer
Postat av: Luiza

Hej Sara.

Tack för din kommentar. Vad söt du är, gällande mina foton =). Jag blir så glad av dina ord.



Jag har varit och letat efter cyklarna i området, för det var min tanke också, att de inte fanns så långt bort, kanske. Idag ringde grannen och sa att han fått ett sms av sin sambo, om att det låg 2 cyklar i diket vid busshållplatsen... jag tittade även där igår, men såg inte så långt ner som till diket, men idag ska jag ta mig en tur och se efter. Hoppas , hoppas...



Tack för tipset om gratis prover =).

Det ska jag genast anmäla mig till. Som sagt: Gratis är gott ;).



Ha en fin dag.

Kramar/

Luiza

Postat av: www.avlangtantilldig.se

Hon älskar bobbycaren! :) både att skjutsas runt, såklart haha, och att försöka själv men hon tar sig bara bakåt än så länge :)

Ta fram Cornelias och testa! :)

2011-07-29 @ 13:25:40
URL: http://avlangtantilldig.se
Postat av: Malin, Mamma till Zelina

Lite kul faktiskt, för en timme efter jag kommenterade hos dig. Så ringde min läkare om att jag måste öka min levaxindos, så nu måste jag börja med 200. för allt låg jätte högt. kan df bero på viktuppgång och allt :( tråkigt. jag som trodde min kropp var helt okeej.

2011-07-29 @ 14:42:17
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: Ida & Jouline

Va kul att den gav resultat.

Jag anmälde mig till den men kom tyvärr inte med =(

Kram

2011-07-29 @ 18:15:18
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: MTVD

Jag blev också uttagen. Har delat ut det i bekantskapskretsen, men tyvärr är jag dålig på att använda balsam. Men som du säger, gratis är gott ;-)

2011-07-29 @ 20:35:57
Postat av: Frugan F

Jag fick inte heller ta del av den kampanjen, tycker ofta att när det är stora märken som ska buzzas så får jag sällan ta del av dem. Men jag har fått några bra o roliga jag med och som visst är det så att gratis är gott!!

2011-08-02 @ 19:57:03
URL: http://trueflink.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback