Fångad av en stormvind

Vojne vojne säger jag bara, vilket väder det är här... Det blåser och blåser, nu har det dock lugnat sig lite grann.... Det har varit riktiga storvindar här idag, vissa säger att det har varit en tromb som har gått igenom här och jag skulle inte bli förvånad. Har fått vara och hämta saker som har blåst iväg både här och där.
En liten tall tog även blåsten med sig....

Idag på dan var vi på kalas hos farfar och när vi kom hem var vi utan ström, men den kom tillbaka en snabbis så då hann jag värma Cornelias middag och koka upp vatten som jag har satt i en termos. Men nu har den varit borta i 4 timmar :-(
När strömmen försvinner här så blir vi även utan vatten då vi har egen brunn vilket gör allt så mycket jobbigare...

Jag hade tänkt skriva ett inlägg från min nya mobil tidigare idag, men då jag inte har lärt mig den ordentligt så blev det så besvärligt. Jag har köpt en sån där fin HTC som har inbyggd dator ;-)
Så nu undrar jag om nån av er vet om det finns nåt bra "verktyg" så att man kan blogga från mobilen till blogg.se Har sett att tex blogger har en egen app....

Igår blev finaste Tea mamma till en liten tjej, så ett jätte stort grattis till er här med!


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja ni verkar haft det väldigt blåsigt ni, hua!

2011-06-05 @ 19:30:32
URL: http://underbargava.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback