För vi har bara regn hos oss...

Ja som ni förstår av min rubrik så regnar det här, även igår var en sån blöt dag.
Jag & Cornelia försöker roa oss så mycket det bara går här inne. Men det verkar som att hon brås på mig, för när det är såna här dagar vill jag gärna ligga i sängen och läsa en bok och bara vara. Cornelia blir extra trtt när det är såna här dagar... Både igår och just nu ligger hon och sover. Igår somnade vi båda, men idag tänkte jag hinna kolla lite på nätet medans hon sover.

När J kommer hem hade jag tänkt att baka äppelbullar till Cornelia, igår bakade jag bebismackor som hon gillade. Så jag hoppas att äppelbullarna är lika goda. Även C måste ju få nåt gott på midsommar.
Jag har även tänkt att göra bebisplättar idag, få se vad hon tycker om det. Det är perfekt väder för matlagning och bakning, så det gäller att passa på att fylla frysen. Vem vet sommaren kanske kommer imorgon?!


Kommentarer
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Tack snälla du.. :)

2011-06-21 @ 19:47:16
URL: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback