Fyndat

Igår fick jag hem två stora påsar med barnkläder i storlek 98-104. Lite stort just nu, men min kusin skulle sälja det här och då tänkte jag att det var lika bra att slå till.

Det här var det i påsarna:

8 par jeans
3 jeansklänningar
2 jeanskjolar
1 jeansskjorta
14 långarmade tröjor
7 tunnikor/klänningar
8 par byxor/tights
2 linnen
3 par strumpbyxor
2 koftor
1 Svart finklänning med tyll
1 baddräkt





Vissa av kläderna är aldrig använda, då inte deras lillatjej vill ha allt på sig. Jag betalade 500 kr för allt, så jag tycker att det här var ett riktigt bra fynd.
Okej vissa av plaggen är inga som jag skulle välja att köpa, men de kommer att bli perfekta som dagis och reservkläder.

Idag försöker vi roa oss inne igen, för det är fortfarande regnigt här uppe. Idag är det inte konstant regn men i stort sett regnar det hela tiden. Ser att det är uppehåll nu, så det är väl bara att klä på sig och gå ut en stund. Frisk luft är nog vad vi behöver...


Kommentarer
Postat av: Mamman med den tomma famnen

Det är alltid roligt att fynda! Och vad mycket du fick för den summan. Toppen!

2011-06-22 @ 13:20:35
URL: http://tomfamn.blogspot.com
Postat av: Mamman med den tomma famnen

Vi köpte strl 62/68 på overallen så förhoppningsvis kommer den att passa hela vintern.

2011-06-22 @ 20:28:44
URL: http://tomfamn.blogspot.com
Postat av: Linda

Kul o fynda ju!



Blev lite inspirerad att fixa bebisplättar, har dock massvis med bröstmjölk i frysen som måste göras något åt så kanske ska prova med det :-)

2011-06-22 @ 22:12:24
URL: http://underbargava.blogg.se/
Postat av: Hanna

Det kallar jag ett riktigt fynd! :) Plockade fram Astrids låda med stlk 68 igår, och där fanns en hel del som jag glömt fanns..Trodde att jag skulle behöva köpa lite klänningar, men icke, där i fanns ett helt gäng ;)



Sv: Ja, idag ska det bli klart! Då gäller det bara att få in vattenrör, toastol osv, så vi kan plocka ut det sista från badrummet uppe. Var en rätt konstig känsla att imorse duscha i ett hörn i badrummet, utan duschdraperier och dörr med en bygglampa som enda belysning ;)

2011-06-23 @ 10:28:35
URL: http://hannovsky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback