Kusinmys

Till lunch idag har dottra fått äta nåt som jag verkligen hatar, nämligen blodpudding. Men det tyckte hon var riktigt gott, hon mmmm:ade igenom hela måltiden. Så det här kommer hon att få äta fler gånger.

Jag & Cornelia har spenaderat dagen hos mina föräldrar då J är på ett trav som kommer att pågå hela kvällen. Men vi har haft lika roligt för det. Min syster och hennes två barn kom också dit så våra föräldrar har haft alla sina barnbarn där, vilket har medförst en massa bus ♥
Så fort Cornelia ser sina kusiner så blir hon jätte glad, vill bara känna på dem hela tiden. Med stora kusinen går det ju bra, värre blir det när hon ska börja "leka" och känna på sin lilla 3 månaders kusin.... Idag drog hon av lillkusinens strumpa och försökta ta mössan då vi var ute, morfarn blev nog lite små stressad då hon satt i hans knä ;-)

Nu har vi i alla fall kommit hem och dottern sover gott i sin säng, som fortfarande står i vårat sovrum. Vi har inte testat nån fler gång än att låta henne sova i sitt eget rum, kanske blir ett försök imorgon kväll.
Tror att jag ska passa på att ta fram mitt lördagsgodis och bara mysa på här i min ensamhet!

Förresten jag har en "artikel" som är så himla bra och tänkvärd: "Frågan om barn ställs helt utan magkänsla."



Kommentarer
Postat av: MTVD

Mina gillar också blodpudding! Och det är ju bra, billigt och en bra järnkälla! Men mindre trevligt när de börjar äta själv och söla så man har svart blodpudding överallt ;)



Bra artikel förresten, tänk om fler kunde tänka lite innan de vräker ur sig dessa frågor! De kan såra nåt så oerhört...

2011-06-19 @ 15:34:24
Postat av: Viktorsophia

I found all information to be intriguing and motivational. It was meant for me to find this website without even having any intention of looking for subjects in this area.

2011-10-07 @ 07:47:10
URL: http://viktorsophia.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback