Midsommardagen

Vi hade en härlig midsommarafton som började ganska blött.... Vi gick till samma gamla vanliga ställe dit vi alltid går på midsommar för att ha våran picknick.

Hann inte mer än att sätta oss tillrätta så ser vi molnen som kommer närmare och närmare, så vi skyndar oss att äta upp våran mat.
Sen gick jag, J och Cornelia en sväng men då började det spöregna, så då var det bara för oss att ta skydd under ett tak tills det värsta regnet hade dragit förbi. Skyndade oss sen hem med vagnen till Cornelias farmor och farfar där vi spenderade hela dagen/kvällen.
Vi åt en massa gott och bara myste på.

Kameran var självklart med under dagen så här kommer några bilder på det vackraste vi har ♥











För några dagar sedan ringde de från mitt jobb för att fråga om jag ville jobba några nätter, så jag ska jobba inatt och imorgon natt. Sitter inte helt fel med två nätter som vi får storhelgsersättning för!

Kommentarer
Postat av: www.avlangtantilldig.se

Härligt att läsa att ni hade det bra :)

Va söt hon är C!

2011-06-25 @ 20:17:24
URL: http://avlangtantilldig.se
Postat av: Blomster

Åh vad fin hon är i sin midsommarkrans. Wilma hade en likadan klänning på sig i går. Jag tycker den är ursöt :-)

2011-06-25 @ 21:57:51
Postat av: Lotta

Hon har mycket snyggare krans än vad som hade knåpats ihop här. Har du gjort den själv?



Sista bilden är ju underbar. Kan du inte sätta vattenstämpeln i nått hörn så man ser ansiktet bättre? <3

2011-06-26 @ 07:13:17
URL: http://knyte.wordpress.com
Postat av: Anna

Tack.. De blev lite för små men de ville ju ändå itne ha dem på sig speciellt länge.. :)

2011-06-27 @ 08:29:59
URL: http://annasunderbara.blogg.se/
Postat av: Hanna

Så snygg tjej i sin fina krans! Ni är allt bra händiga du och svärmor din :) För Astrid blev det en "riktig" krans som fick sitta på i sisådär 2 minuter när hon skulle fotograferas ;)



Sv: Haha, tomten? Otippat "sömntalsämne" :D Vi får skylla på att man inte bestämmer över vad man drömmer och säger :)



Nu är det mesta piffet gjort, saknar taklister, en bit rör och lite sånt..Känns jättekonstigt att använda badrummet nere, trots att vi inte varit utan det så länge. Eller som Crille sa "-Jag vill inte duscha här nere, jag vill inte..BESUDLA den nya fina badrummet" :D

2011-06-27 @ 10:08:26
URL: http://hannovsky.blogspot.com
Postat av: Marre

♥Oh vad hon är fin, söt & go!♥



Skönt att få börja jobba, & med lite extra kosing;-)



Kram!!!

2011-06-27 @ 17:59:45
URL: http://tilldendagen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback