Pyssel

Idag har vi haft en helt underbar sommardag här uppe i norr. Det är bara att hoppas att det blir lika fint väder imorgon, men om man ska tro väderleksrapportern så ser det inte så lovande ut... men de har ju haft fel tidigare.

Den här dagen har vi spenderat hos svärmor & svärfar. Jag hade en idé som jag ville förverkliga, så tack vare svärmors hjälp så blev det klart och så mycket bättre än vad jag nånsin kunde tro!
Nu undrar ni säkert vad jag surrar om, men det får ni se imorgon ;-)

Igår kväll testade Cornelia verkligen mitt tålamod, jag la henne för natten och hon somnade, sen vaknade hon efter ett tag, somnade om, vaknade osv. Tror att hon somnade för natten vid halv elva och då var jag en mycket trött mamma som inte hade mycket energi kvar. Ikväll somnade hon utan problem redan vid 19:30, var en trött tjej. Men så blir det när det är full rulle ute en hel dag.

Nu ska jag sätta mig och läsa lite bloggar innan det är dags för mig att krypa ner i sängen.


Kommentarer
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Du menar dom som finns att köpa på Lindex? :) Har sneglat på bodyn och ångrar nu att jag inte köpte den..DEt verkar inte direkt bli ett kort-dress-väder.. :(



Hoppas ni får en härlig midsommar!



2011-06-23 @ 21:32:12
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Louise

Hej på er och gla midsommar!

Hoppas ni får en underbar dag med massa gott:)'

Tack för du stannar kvar på min blogg;) vet va töligt det är med folk som är dåliga på att uppdatera... då tröttnar man tillslut!



Sköt om er sålänge!



Kramar!

2011-06-24 @ 07:29:38
URL: http://ivfmare.blogg.se/
Postat av: Anna

Så spännande att se vad det kan var.a.. Ha en trevlig midsommar.. Kram

2011-06-24 @ 08:58:46
URL: http://annasunderbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback