Sånger

Oavsett vilket humör Cornelia är på så blir hon alltid glad när hon får höra sin favoritsång...





Har era barn några favoritsånger? Här är det som sagt var En elefant balanserade som är favoriten, jag vet inte hur många gånger vi får sjunga den per dag ;-)

Idag är det fredag så hoppas jag att det blir lite fredagsmys här hemma. Har skickat J på affärn så vi får väl se vad han kommer hem med för gott ;-)

Här har det snöat sen tidigt imorse, jag som hade hoppats på soligt värväder...

Nu sover Cornelia så då ska jag passa på att gå ett varv med dammsugaren! Ha en bra fredag.

Kommentarer
Postat av: Ida & Jouline♥

HIhi den är så söt.

Joulines favorit låt är Hjulen på bussen =)

Vi sjunger på simningen =)

2011-03-11 @ 21:16:19
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Linda

Försöker läsa ikapp mig så gott det går, skumläser ikapp mig då ;-)



Rolig låt hon gillar! Här är det "Gubben i lådan" som är favoriten, den är väldigt tjatig nu så man börjat hitta på andra saker gubben (o gumman) har för sig än kokar kaffe o klappar katten.



Hoppas ni har bättre väder idag?! Här skiner solen för fullt och jag väntar på att liten ska vakna så man kan spatsera ut!

2011-03-12 @ 12:29:27
URL: http://underbargava.blogg.se/
Postat av: i min lilla lilla värld

Wilda älskar litet hus i skogens slut hihihi

2011-03-12 @ 15:33:59
URL: http://saratilling.se
Postat av: Blomster

Här var det BARA Imse vimse spindel som gällde ett tag. Nu gillar hon även En elefant balanserade, Klappa händerna när du är riktigt glad, Prästens lilla kråka och Tänk om jag hade en liten apa. Babblarna och gummibjörnen är också roliga, men det kan jag inte sjunga. De visar jag på datorn.

2011-03-13 @ 12:33:59
Postat av: Vilda-Hilda

Vår lilltjej är överförtjust i imse vimse spindel, prästens lilla kråka (vi har bytt ut ordet präst till mamma eller pappa) och en elefant balanserade. ^_^



Vikten... jo du hade ju rätt... hennes vikt ska vara 5855 gram och inget annat! :)



Kram!

2011-03-13 @ 17:00:19
URL: http://smultronett.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback