½ år

Idag är ingen vanlig dag för det är Neas halvårs dag, hurra hurra hurra!!!!

Det är helt sjukt att min lilla bebis blir 6 månader idag, känns som att det var igår hon låg på mitt bröst och jag kämpade på med ammningen.
Min lilla bebis har blivit stor!

Det blir mycket här i bloggen nu med hur Cornelia sover... Igår kväll somnade hon vid 21:30, svårt att somna när hennes nya kärlek R var här. Sen sov hon till 6 då hon vaknade och fick lite mat. Efter det hade jag en ganska pigg dotter, men jag var inte nog pigg så det var bara att gå och lägga sig igen och hon somnade om till 9:30. Så vi hoppas att det fortsätter så här, känns helt underbart!

Nu till hennes nya kärlek, R är en ungkarl på 30år som är riktigt barnkär. Han busvisslade till Cornelia och varje gång log hon och satt sen handen för ansiktet som att hon blev lite generad och sen ett stort leende igen till han. Hur gulligt som helst var det. Nu har han åkt hem och gumman ligger och sover lite middag innan det är dags att sätta sig i bilen och åka på babysim.
   


Kommentarer
Postat av: Vilda-Hilda

Hipp Hipp Hurraaaa för söta Cornelia idaaa! \( ^_^)/

2011-05-08 @ 19:54:07
URL: http://lillavildahilda.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hurra på ½-årsdagen =)



Vi ska bo i det sk förådet i min pappas hus, det är två rum och en stor hall som jag och min syster bodde i när vi var "små" vi valde att säga upp vår lägenhet så vi kan flytta snabbt om det skulle behövas när M är klar i skolan så vi slipper uppsägningstiden då.

2011-05-08 @ 22:40:26
URL: http://kronsten.blogspot.com
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Tack, eller hur man säger.



Å nu, är hon halvåret också! Visst går det i rasande fart!?

Jag tyckte nyss vi kom hem från bb. :)



Hoppas ni får en bra start på nya veckan!

2011-05-09 @ 07:16:35
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: www.avlangtantilldig.se

Grattis!! :)

Den där badrocken har Alice med fått, den har vi glömt att plocka fram ur "större storlekar"-lådan kom jag på nu :)

2011-05-09 @ 20:22:15
URL: http://avlangtantilldig.se

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback