Hit och dit

Idag är det fullspäckat i kalendern. Jag började morgonen med att följa med min pappa till sin hjärtläkare. Sen var det bara att hoppa in i bilen och bege mig till en blomsterhandlare där jag köpte två handrosor, efter det skyndade jag mig hem och J fick åka iväg på en begravning (våran granne) Jag stannade då hemma med Cornelia.
Om ett tag ska jag hoppa in i bilen igen och åka iväg till jobbet för ett personalmöte, så vi får se om J hinner hem från begravningen annars är våran granne back up med Cornelia. Om grannen får bestämma så är de riktigt försenade.

Ikväll har vi inga planer vilket känns så skönt efter allt åkandes fram och tillbaka idag.

De två senaste kvällarna har inte Cornelia somnat förrän vid 22 -tiden, vilket är alldels för sent, vi kämpar och vi kämpar för att få henne och sova. Men hon blir bara mer och mer trött vilket gör att det är svårare för henne att somna. Igår somnade hon då 22 och sen sov hon hela natten och vaknade först 07:10 för att äta, vilket är riktigt bra. Men då hon är uppe så länge på kvällarna märker vi att hon behöer sova mer på dagarna (idag har hon sovit 2 ggr på förmiddagen plus att hon sover efter lunchen nu).


Kommentarer
Postat av: Tea

Låter som ni har lite på schemat idag ;)

2011-05-19 @ 16:01:06
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/
Postat av: Vilda-Hilda

Lilltjejen gör precis som Cornelia denna vecka... hon somnar mycket senare än vanligt 2 nätter vid 22.30 och nu senast 22. Vaknar gör hon dock precis som vanligt vid 5, 6 och 7... jobbigt när hon vänder på allt när man tyckt man haft ganska bra rutin på det hela. Hoppas på att hon somnar vid 21 idag!



Kram på dig!

2011-05-19 @ 20:26:26
URL: http://lillavildahilda.blogg.se/
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Hoppas det vänder så lilltösen kan somna lite tidigare på kvällen. För det antar jag att ni vill?

2011-05-19 @ 21:25:49
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: www.avlangtantilldig.se

Tack!! ska titta på den :)

2011-05-19 @ 21:32:01
URL: http://avlangtantilldig.se
Postat av: Hanna

Alltså, de här små rackarna! Förstår dem inte att sova är det skönaste som finns? :D Precis som med Cornelia så blir Astrid övertrött och omöjlig att få att somna, man måste verkligen lägga henne "i tid" så fort hon börjar bli trött. Särskilt om dagarna!



Sv: Ja, visst såg det kul ut när dom satt i fönstret? :D Dom verkade då ha riktigt trevligt och kollade på förbipasserande trafik och fotgängare :) Perfekt så man kan dricka sin thékopp i lugn och ro :D



Nästa vecka är ons enda dagen jag har planerad, vi ska till Vidsel :) Annars har jag massor av tid alla andra dagar :)



Trevlig helg på er! kramkram

2011-05-20 @ 10:52:48
URL: http://hannovsky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback