Mörkrädd

Sitter och tittar ut på våran gård och blir lite mörkrädd, börjar nästan att ångra att vi ska ha gräsmatta. Det ser verkligen inte fint ut nu... J har fällt en massa träd och vilket ljusinsläpp det blev inne hos oss, fast inte träden var stora så blev det en stor skillnad och det gillar jag.

När man börjar göra saker på gården så får man en massa andra ideér som man vill göra. Igår kom jag fram till att jag vill flytta vårat växthus och sen bygga ytterligare en odlingsbänk brevid det. Så det ska vi också hinna göra i sommar, tur att vi bara har ett litet växthus i plast som är lätt att flytta ;-)




Nu kanske ni fårstår varför jag blir mörkrädd då jag tittar ut?!


Igår hade vi en riktigt trevlig valborgsmässoafton, vi var då hemma och Cornelias farmor, farfar, faster och hennes kompis, gammelfarmor, gammelfarfar, mormor och morfar kom hit, huset fullt alltså! 
Cornelias farmor hade köpt en potta så nu ska vi testa att låta Cornelia sitta på den, det ska ju börjas i tid ;-)

Nån dag i veckan ska vi ta och åka in till stan för att hitta ett par skor till Cornelia. Vill att hon ska ha ett par mjuka gympaskor. Avlängtan hade köpt ett par jätte fina skor till hennes dotter som jag blev sugen på.

Dem här skorna ska jag kika på, om jag inte hittar dem på stan så gör jag nog en chansning och beställer från internet.



Kommentarer
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Vi hade det verkligen SÅ bra!



Förstår om du blir "mörkrädd" men det blir nog himla bra då det är färdigt! :)



Toksöta skor!

2011-05-02 @ 08:33:34
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: ˙·٠•●♥ Ida & Jouline ♥●•٠·˙

Förstår dig men det kommer bli super fint =)

2011-05-02 @ 10:38:47
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vad kul att göra om på tomten! Kommer nog bli jättefint när det är färdigt :) Förstår dock att du är mörkrädd, till hösten ska här grävas in fjärrvärme och jag kommer nog knappt våga titta ut genom rutan.. :S Snygga skor, hoppas du hittar dem på stan så ni kan prova :)



Sv: Vi var på Nordpoolen här i Boden,vet inte alls hur det brukar vara i Gstad :) Kanske jag borde bett att få ha påskäggsbilden i passet? ;)

2011-05-02 @ 12:29:30
URL: http://hannovsky.blogspot.com
Postat av: Linda

Det kommer bli så fint när det är "över". Men förstår dig, det ser nästan likadant ut här hemma då vi fick gräva upp hela trädgården för att byta vattenledningar. Snart måste vi byta avloppsbrunnar så då har vi hela trädgården som en enda stor sandlåda. Ha ha ha!



Vilka fräsiga skor, vill också ha!

2011-05-02 @ 20:12:02
URL: http://underbargava.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback