Avslutning

Så var ytterligare en natt avklarad, även den gick som på räls. Så himla roligt att få komma till "mina" gamla vårdtagare och vissa känner igen mig och vill veta vad jag har fått för bebis och sånt!

Jag sov inte många timmar idag då jag vakade av, plus att vi har varit på babysimsavslutning.
Vi fick med oss ett diplom hem, Cornelias första.
Så här står det:
Diplom...   för flitigt plaskande under babysimskursen Vt 2010.


Här dyker jag & Cornelia tillsammans.


Kolla inga händer som håller i ♥

Nu ska jag & J ha lite "fredagsmys", fast på en söndag istället. För nu är jag ledig ända tills nästa fredag, jippi!



Kommentarer
Postat av: Carin - mamma till Alice

Hej Sara!

Jag vet att du bruka läsa min blogg, just nu är den lösenordsskyddad! Jag kommer fixa till den, snart är den öppen igen! :)

2011-05-16 @ 08:50:37
Postat av: Hanna

Vilka fina badbilder! Och duktig hon är! :) Nu blir jag ännu mer sugen på babysim, till hösten får det bli.



Sv: Hur passar onsdag för er? :) Vi har då inget inbokat alls i veckan förutom fredag em :)

2011-05-16 @ 20:55:19
URL: http://hannovsky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback