Lovefilm

Jag har i snart 2 månader fått testa att få hem filmer direkt i brevlådan, det är genom Buzzador som jag har fått chansen att testa detta gratis i 2 månader.
Om du är som jag nyfiken på att testa nya saker så tycker jag att du ska gå in här och anmäla dig att blir en buzzador.

Vad är det här som jag har fått testa då, jo det är Lovefilm. Man registrerar sig på deras hemsida och lägger sedan upp en egen filmlista (man ska ha minst 10 filmer på sin lista) Sen kan man kryssa i vilka man vill ha först, genom att prioritera 1-3 på filmerna.
Vi har hunnit se en massa bra filmer. Varje gång kommer det hem två filmer som man postar i ett förbetalt kuvert när man har sett de färdigt. När sedan filmerna har kommit tillbaka till Lovefilm så skickar det på en gång 2 nya. Under en vecka har vi ibland hunnit få 4 nya filmer! Allt beror på när man postar de och hur länge man har de hemma.

Vad tyckte vi om det här då. Jo jag måste säga att det är helt perfekt då man bor några mil ifrån stan, man får enkelt filmerna direkt hem i brevlådan och man behöver inte oroa sig för förseningsavgifter, du får ha filmerna hemma så länge du vill.
Vi gillart!!!

Just nu har Lovefilm ett erbjudande att du får testa det här gratis i 2 veckor!


2 av filmerna som vi har fått se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback