Milstolpe

Igår kväll började Cornelia att gå mer och mer och idag gott folk så har hon gått mer än hon har krypit så nu kan jag säga att våran älskade dotter går! 3 dagar innan hennes 1års dag, på sin mosters födelsedag bestämmer Cornelia sig för att det är bättre att gå än krypa! Älskade unge var har tiden tagit vägen, känns som igår som du låg på mitt bröst och tittade med dina stora vackra ögon på mig och undrade vad jag var för filur.

Igår kväll när hon började att gå så tog jag fram min telefon för att ringa till min svärmor och berätta om Cornelias nya milstolpe, men när jag tar fram nummret så kommer jag ihåg att hon inte finns här längre. Livet känns så orättvist, vet hur mycket hon har längtat efter vårat mirakel och skulle göra precis allt för henne och nu finns hon inte här med oss längre. Men jag tror att hon vakar över oss alla ♥

Nu ska jag sätta igång och blåsa lite ballonger till Cornelias kompiskalas imorgon. Då kommer hennes bästa kompisar så då skulle jag tro att det blir bus!


Kommentarer
Postat av: Linda

Duktiga Cornelia!! Klart hon ska gå före sin ett års dag, tror inte Mileon kommer göra det - men han ligger ju ändå nästan -6 v också.



Blev berörd av din vana, att ta upp telefon och informera. Det smärtar när man blir påmind, så gör jag fortfarande - snart ett år efter mamma somnade in. Är så mycket man skulle vilja dela med sig utav. Men dem finns nog där ändå, tror jag :-)

2011-11-05 @ 21:57:49
URL: http://underbargava.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Vad kul att hon går :-) Tänk vad tiden gått fort! Ett helt år har bara flugit förbi.

Lukas går om vi håller honom i handen men han vågar inte släppa taget riktigt än. För vår del gör det inget för han tar det i sin egen takt, men tyvärr haglar kommentarerna över att han skulle vara "sen" i utvecklingen. Det tvivlar både vi föräldrar och BVC på, han är inte helt redo att gå själv ännu bara :-)



Jag beklagar verkligen sorgen. Men jag är övertygad om att Cornelias farmor ser allting och vakar över er dag som natt ♥



Kramar!

2011-11-05 @ 21:59:57
URL: http://pernillaweb.blogspot.com
Postat av: Mamman med den tomma famnen

Självklart finns hon med er. Alltid.

Och vad duktig C är som går. Snart springer hon...

Kram

2011-11-05 @ 22:43:00
URL: http://tomfamn.blogspot.com
Postat av: Carin - mamma till Alice

Heja, heja Cornelia!!

2011-11-05 @ 23:12:01
URL: http://thew.blogg.se/
Postat av: avlangtan

Åh va roligt, det blir en helt annan liten människa när dom går :) Så sött.

Jag är säker på att Cornelias farmor såg varenda steg och vakar över er.

2011-11-06 @ 08:44:57
URL: http://avlangtantilldig.se
Postat av: carolina - med Lo:s syskon i magen.

Precis som här då, Lo gick en vecka innan ettårsdagen!

Hoppas ni får ett jättefint kalas idag =)

2011-11-06 @ 14:15:08
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Vilda-Hilda

Jaaa! Va kul att Cornelia går!! Grattis!! ^_^

Sorgligt att inte kunna dela med sig till farmor/svärmor men jag tror att hon vet precis allt er lilltjej hittar på.



Om du hade "känt" mig innan vår busbebis kom till världen så hade du följt en hel annan blogg... även om bloggen är under samma namn så har den verkligen ändrat inriktning... på nått vis så känns inte mitt liv så intressant att skriva om längre för all focus ligger på lilltjejen vår. ^_^



Kram!



2011-11-06 @ 18:36:12
URL: http://lillavildahilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback