Gnälligt

Idag har vi haft en rätt så gnällig dag här hemma. J har jobbat till klockan 14 så jag & gumman har försökt roa oss själva, men det är inte det lättaste då det är pissigt väder ute och man inte är riktigt frisk.
Men men nu sover den lilla i alla fall (äntligen) så nu passar jag på att ta det lite lugnt.

När vi blir friska så borde vi väl ändå slippa sjukdomar ett bra tag. Tycker att vi har haft en riktigt tung höst med förkylningar som har avlöst varandra, vi har inte riktigt tid med det här ;-)

J hade ett litet roligt uppdrag (eller inte) då han kom hem från jobbet, det hade nämligen blivit stock i avloppet i köket. Så efter lite kämpande så fungerar allt som det ska nu. Jag kan säga att det inte luktade så gott här inne efteråt...


Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, är det J's ansvar på hemmaplan hos er? Här är det Crilles :D



Sv: Ja, Leos låter kanon! Nästa vecka jobbar jag mån-tis och är på kurs ons-fre, vi får höras närmare :)

2011-10-18 @ 20:59:03
URL: http://hannovsky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback