Snälla

Jag märker att jag uttryckte mig dåligt i mitt förra inlägg om vad jag behöver hjälp med. Min tanke är att jag ska ha blandade barnlåtar och vanliga låtar tex Idas sommarvisa, Imse vimse spindel, Här kommer Pippi Långstrump, Lille kattTeddybjörnen Fredriksson, Det vackraste jag vet, mm....

Jag undrar nu alltså om nån av er har nån av de här låtarna eller nån annan bra som kan tänkas passa på en film. Jag skulle alltså behöva ha dessa filer mailade till min mail.

Jag har massa barnskivor men tyvärr får jag inte in de låtarna i datorn, är inte direkt nåt datasnille.
Skulle så gärna vilja göra en film om Cornelia och ge till en mycket kär person som ligger på sjukhuset ♥

Så nu hoppas jag att ni kan hjälpa mig!!!!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hittade inga låtar på hårddisken heller :( I värsta fall kanske du kan köpa en barnskiva och ta låtarna därifrån?



Sv: Japp, om två månader blir det kalas på Kullenvägen, då ska brudarna få käka tårta ;) Astrid hälsar tack, och att hon ska lära Nelia alla hyss hon kan :) Har ni planer för nästa ons? Vi tänkte gå på babysång i Boden då, vill ni hänga på eller ska vi hitta på ngt annat? :)



Kram på er!

2011-10-11 @ 22:07:27
URL: http://hannovsky.blogspot.com
Postat av: Suss

Hej! Min son undrar om du använder windows moviemaker? Han sa att det är ett bra och enkelt alternativ, men fråga mig inte hur det funkar ;) Om du vill fråga honom nåt så är det bara att ringa. Vilken fin idé att göra en sådan film till er vän. Hoppas det ordnar sig med musiken, kram

2011-10-11 @ 23:01:53
Postat av: Pernilla

Jag har dessa skivor;



http://cdon.se/musik/barn/visor_av_tegn%C3%A9r_%26_k%C3%B6rling-4075020



http://cdon.se/musik/barn/nu_ska_vi_sjunga-334437



Vill du ha någon av dom visorna? Isåfall kan jag fixa det senare idag när lilleman vilar och skicka över till dig :-)

2011-10-12 @ 11:57:45
URL: http://pernillaweb.blogspot.com
Postat av: Pernilla

Det är lätt att få över låtar från en skiva till datorn. Enklast är med hjälp av Windows Media Player. Där finns ett alternativ som heter "Rippa". Då fixar programmet allt åt dig.

Annars kan du alltid lägga i skivan, öppna "Den här datorn", gå in på skivan och kopiera dom till hårddisken.

Men jag skickar över visorna till dig ändå :-)

Hoppas Cornelia kryar på sig!



Kram Pernilla

2011-10-12 @ 14:17:09
URL: http://pernillaweb.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback