Stan

Idag har jag & Cornelia pallrat våra halvkrassliga kroppar in till stan, den ena av oss fick åka kungligt i vagnen och den andra fick gå i blåsten och frysa.

På dagens agenda stod det att hämta ut linser till mig, kolla/köpa födelsedagspresenter till den lilla.
Med oss hem så kom då linser till mig, pyjmas och en present till Cornelia. Det var en snabb visit i stan, så jag känner mig nöjd med dagens shopping.
Det blev en två delad pyjamas från kappahl till Cornelia, är lite svårt då det är dubbelstorlekar men jag chansade och tog den större (86/92) och den var lite för stor men fungerar redan nu. Om ni behöver två delade pyjamaser så rekomenderar jag er att ta en tripp till kappahl för där hade de en pyjamas för 119 kr så det var som hittat.

Nu ska jag passa på att lägga mig i soffan ett tag medans den lilla sover. Men varje gång jag tänker göra det så brukar hon vakna så lägligt ;-)

Kommentarer
Postat av: Vilda-Hilda

Hehe, känner igen det där med att hon vaknar varje gång man tänk lägga sig på soffan ett tag... och om man inte lägger sig på soffan så sover hon i evigheter!

2011-10-19 @ 17:48:04
URL: http://lillavildahilda.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ja, KAPPAHL KAPPAHL KAPPAHL! ;) Allra helst ska folk handla i Boden, lägg till det är du gullig..Höj vår provision så ska jag ha massor av lotterier på bloggen ;) haha



Sv: Vi vill leka med er! Det får inte bli såhär länge mellan gångerna, det borde vara olagligt :)

2011-10-19 @ 20:05:11
URL: http://hannovsky.blogspot.com
Postat av: Erica

Ca 200 kr tror jag strax under ligger det på och linserna kommer så de ska räcka ung ett kvartal i taget eller något sånt. Lensmail tror jag det heter och är nog inte speciellt för Umeå så kolla det klart prisvärt!



Gillar också KappAhl är dock en riktig rabattkupong-väntare så jag väntar alltid in 25% kupongerna :-)



2011-10-19 @ 21:26:13
URL: http://www.flatcoated.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Hehe då är inte J ensam om att tjuva nappar haha.

Barn är ju barn. ;)

Åh billigt. Jag älskar ju pyjamas med dragkedja då jag tycker J har en förmåga att krångla sig ur byxorna ;) och även när hon har strumpor på sig ;)

2011-10-19 @ 21:43:30
Postat av: Linda

Hoppas du hann slappa lite i soffan ;-)

2011-10-19 @ 22:35:11
URL: http://underbargava.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback