Tack!

Tusen tack för alla era kommentarer! Jag har inte orkat vara in och tacka er var och en, men ni ska veta att de uppskattas!
Har inte haft någon lust alls att blogga de sista dagarna. Min energi och kraft har gått till att ta en stund i taget och bara vara.

Cornelia har de sista dagarna varit mer gnällig och velat vara i famnen och mysa, hon märker att det är nåt som inte är som vanligt :-(

På tal om våran älskade dotter, hon är den som håller oss alla uppe. Hon ler och charmar alla i sin närhet, oavsett hur ledsna vi är så blir man alltid glad och värm i hjärtat då hon är nära. Vet inte vad vi skulle göra utan henne ♥

Imorgon ska jag iväg på medarbetssamtal och efter det blir det Cornelias första tandläkarbesök. Hon har precis fått två nya tänder.
Den ena är en kindtand i hennes högra nederkäke och den andra är en kindtand i hennes vänstra överkäke.




Kommentarer
Postat av: Linda

Är väl klart, ta en dag i taget! Internet finns kvar ;-)



Stor kram till er!

2011-10-27 @ 22:33:19
URL: http://underbargava.blogg.se/
Postat av: Luiza

Åh, som jag hoppas att ni snart kan må bättre.

Självklart ska du ta en dag i taget.



Ta hand om varann.

Kramar i massor.

Luiza


Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback