Regnet det öser ner...

Vad jag är less på det här tråkiga höstvädret. Här uppe i norr har det regnat i stort sett varje dag i över en vecka eller det kanske till och med är två... svårt att hålla redan på det. Hur som helst så klättrar vi snart efter väggarna.

Idag ska vi i alla fall ha lunchfrämmande här hemma. Min jobbarkompis och hennes 11månaders pojke kommer hit och äter. Så då blir det en massa bus för Cornelia. Märker att mitt sällskap inte räcker för henne längre under dagarna, utan hon vill träffa andra barn så hon får busa lite grann.

Sen har jag bjudit in oss till mina föräldrar på middag men innan dess hade jag tänkt att vi skulle hinna åka förbi soptippen och kasta en massa skräp, så vi har en fulltecknad dag.

Jo förresten viskar lite försiktigt att vi har haft en underbar natt igen. Somnade vid 19:30 och vaknade sen 04:30 för välling och fortsatte sen att sova till 6. Jippi!

Tack för alla doppresent tips, jag tar gärna emot fler!


Kommentarer
Postat av: Louise

Här är man oxå grymt trött på hösten:( igår blåste det storm här i Karlstad, men i skogen var det lä så där var det jätte skönt! Tänkte ja skulle plocka på mej så mycke svamp som möjligt, så gött att ha i frysen! Va stora våra små bebisar har blivit, går så fort att man knappt hinner med:( Massa kramar!!

2011-09-14 @ 11:42:29
URL: http://ivfmare.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ni verkar ha haft riktigt fullt upp! :)



Sv: Boken jag köpte är skriven av Lisa Leeb och heter Leon, jag skickar den vidare till dig när jag läst klart :) Då kanske det inte passar så bra med en doptavla nej, men visst fanns det många fina?! :)



Ska beställa hem några maracasägg så kan tjejerna starta ett band ;) Skickar vidare mamma när jag känner mig riktigt utsövd..det borde ju bli om sisådär en tio år ;)

2011-09-14 @ 20:06:33
URL: http://hannovsky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback