Somnade tidigt

Igår kväll somnade gumman redan 18:30 vilket är för tidigt för henne egentligen men då man är sjuk så kan det inte hjälpas. Så vi var beredda på en tidig morgon.
Hon vaknade några på kvällen och satt då upp i sängen och höll sig mot öronen, det gör nog riktigt ont för henne...
04 vaknade hon och fick välling men somnade om lika fort och strax innan halv sju så hör jag hur hon börjar prata i sin säng. När man hör det glada pratet så vet man att hon har sovit färdigt.
Så fast hon somnade tidigt så blev det ändå en bra natt.

Jag märker på henne att hon inte har samma ork nu, antibiotikan och det onda gör henne trött.

Det har blivit nåt fel på min usb sladd som hör till systemkameran & videokameran så jag kan tyvärr inte visa några bilder. Måste köpa en ny. Blir galen när inte tekniken fungerar som jag vill... :-(

På tal om teknik så har nu äntligen blogg.se skaffat en app så att man ska kunna blogga från mobilen, men tyvärr bara till iphone så då fungerar det inte för mig som har en android... Bara att hålla tummarna att det inte tar allt för lång tid för dem att fixa en till app.
Men risken finns ju att det blir en hel den inlägg från mig då ;-)

Kommentarer
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Stackars! Öroninflammation är inte att leka med! har själv haft det otaliga ggr. :(



Lägger ut bild sen då! :)



Svårt, eller lätt...man kan ju i princip köpa vad som. Allt som blinkar och låter brukar ju vara poppis! :)



Vi har bla köpt ett "Musical learning table" till Kevin i present å den tror jag kan vara rolig. Pianotangenter, blinkande lampor och grejer! :)

2011-09-28 @ 09:55:07
URL: http://annacondas.wordpress.com
Postat av: Louise

Hej på dej!! Skönt att det blev en bra natt trots att hon somna tidigt:) Inge roligt att va sjuk, stackare! Anar att du oxå har en iphone.. Då går du in på AppStore på mobilen och söker på blogg.se så kommer appen upp! Gratis å allt! Så skönt att inte behöva mms:à om man inte sitter vid datorn, vilket ja gör sällan nu när ja inskaffa denna när Akexander kom! Bäste köpet det Massa kramar till er!!

2011-09-28 @ 10:02:28
URL: http://ivfmare.blogg.se/
Postat av: Mamman med den tomma famnen

Hoppas antibiotikan hjälper snart så att C får bli lite piggare.

2011-09-28 @ 12:19:02
URL: http://tomfamn.blogspot.com
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Ja men precis! :D



Jag hade det med mest som liten men man minns ju ändå hur otrevligt det var! :(



Men det borde väl gå över snabbt iochmed pencilinkuren?



Hoppas du hittar nåt fint till pöjken!



KRAM

2011-09-28 @ 15:34:47
URL: http://annacondas.wordpress.com
Postat av: Louise

Men va töligt då att det inte fungera till din mobil för det är ju väldigt smidigt märkte ja nu! Säkert kommer det en till din modell oxå snart! Ha en fin kväll, här ska man träna hunden... och mej själv;)



Kram

2011-09-28 @ 16:51:44
URL: http://ivfmare.blogg.se/
Postat av: Anna

Usch, öroninflammation är inget kul. Stackarn. Hoppas hon blir bra snart!



Ja, det är synd att ni bor så långt borta. Hade varit kul att träffas och fika! :)

2011-09-29 @ 07:32:50
URL: http://annasunderbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback