Tröttare än tröttast

Sitter här vid datorn en snabbis, mina ögon håller på att falla ihop. Funderar lite på om tandpetare vore ett bra alternativ idag... Som ni förstår är jag tröttare än tröttast fast jag har sovit relativt bra under dagen. Det är en liten svår balans att veta hur mycket man ska sova då man går av efter nattens arbeten. Sover man för mycket kan man inte somna på kvällen, sover man däremot för lite så orkar man inte vara uppe på kvällen...
Om jag känner mig själv rätt kommer det att bli en tidig kväll här hemma.

Medans jag sitter här och försöker skriva ett inlägg så leker Cornelia på golvet med sin docka, just nu ser det ut som att dockan ska bli uppäten ;)

I början av nästa vecka har jag tid till vårdcentralen för att ta blodprover.

Jag känner mig lite små dag vild, har lite svårt att veta vilken veckodag det är. Men det är j inte hela världen att man inte vet vilken dag det är när man ändå är ledig. Värre är det om man har saker inplanerade.

Om jag orkar hålla mig uppe längre än Cornelia ikväll så blir det lite fredagsmys här hemma. Annars får vi ta det imorgon som lördagsmys istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback