Babysång

Kan nån gissa vad vi har för väder idag.. var det nån som gissade på strålande sol i så fall var det fel. Här har vi regn idag igen, jippi så roligt eller inte...

Idag startar babysången upp här i stan. Var där för några år sedan med min systerson, men idag blir det alltså premiär för Cornelia.
Jag ska möta upp Hanna & Astrid så ska vi gå dit tillsammans. Även min syster och hennes två barn ska dit om nu inte syrran får hela tån bortopererad då hon ska till läkaren idag ;-)

Innan Cornelia föddes så brukade jag vaknade vid den här tiden, men nu då klockan är 10 så har jag redan hunnit med en morgonpromenad i regnet, tvättat och hängt en maskin tvätt, bäddat rent i sängen, diskat, plockat undan lite grann, ätit frukost, förberett lunchen... Ja listan kan nog göras längre, men tänk vad jag sov bort tid tidigare.
Undra vad jag ska hitta på nu då medans den lilla sover.

Så här charmig var den lilla fröken imorse vid 7 tiden, man kan inte göra annat än att smälta ♥


Kommentarer
Postat av: Mamman med den tomma famnen

Söta Cornelia!

2011-09-21 @ 11:07:40
URL: http://tomfamn.blogspot.com
Postat av: Linda

Höstväder!



Hon är ett riktigt charmtroll! Hoppas babysången gick hem idag för C! :-)

2011-09-21 @ 13:58:20
URL: http://underbargava.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback