Påskafton

Efter några timmars sömn efter nattens arbete (varför sover jag så lite...) så var det dags att åka till mina föräldrar för att äta den traditionella påskmaten. Vi (läs Cornelia) hann ramla i en vattenpöl med skalkläder och gympaskor, så efter det fick vi hålla oss inne.
Men dagen har bjudit på fint väder, så vi hoppas att det blir lika fint imorgon då vi har våra familjer här på grillning och mys ute.

Känns som att det kommer att bli en tidig kväll för mig, är trött och förkylningen som ligger och spökar gör det inte bättre.
Cornelia är hostig och snorig fortfarande så jag hoppas verkligen att hon ska hinna bli nog frisk inför operationen så vi inte måste avboka den.


Kommentarer
Postat av: Erica

Håller alla tummar att hon blir frisk och får operera sig!



Ang skattjakt mm - jag har ju jobbat i skolan sen 1998 så är det något jag är "proffs" på så är det dylika aktiviteter för allehanda åldersgrupper.



Fotoskattjakt fungerar super innan de kan läsa och de flesta barn brukar älska skattjakter! Gäller att klura till nästa år då även Elias lär vilja deltaga.

2012-04-08 @ 14:32:02
URL: http://flatcoated.bloggagratis.se
Postat av: Hanna

Håller tummarna för att C ska hinna bli och hålla sig frisk fram till op!



Sv: Det har gått jättebra för Crille med både påskris och videkissar inne, hurra för det. Fortfarande står de sig fint i sina vaser :)



Jobbandet har gått bra, men det är ju inte så skoj att jobba när alla andra är lediga..Fast det vet du ju lika väl som jag :) I veckan är jag ledig på torsdag, har ni planer då?!

2012-04-08 @ 19:40:32
URL: http://hannovsky.blogspot.com
Postat av: Luiza

Vad kul att du tyckte om den nya layouten =). Jag är rätt nöjd med.

Ja, den där fruktsalladen kändes så fräsch och god. Mycket bättre än allt godis som man proppat i sig de senaste dagarna. Jag var trött på det...



Hoppas du får en fin dag, vännen.



Kramar


Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback