Skärtorsdag

Jag känner mig helt "naken" vaknade nämligen imorse och upptäckte att min fina telefon var helt död. Testade att ta ut batteriet och ladda telefonen med en ny laddare, men inget hjälpte. Så nu har jag varit och lämnat in den på kontroll. Det skulle ta kring 3 veckor tills jag får igen den :-(
Så nu blir det tyvärr inget wordfeud för mig på 3 hela veckor, vad ska jag göra med all min extra tid ;-)

Inatt ska jag vara snål och jobba igen, jobbar bara två nätter så jag hinner ändå fira lite påsk här hemma. 

I år ska Cornelia få ett alldels eget påskägg, har funderat fram och tillbaka vad som ska vara i det och så här blev resultatet.






Kommentarer
Postat av: mammaTea

Vilket fint påskägg!



Vi får ta en ny match när du har telefonen igen.

2012-04-05 @ 20:58:55
URL: http://mammatea.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback