Kräftfiske

Här hemma fortsätter jag & Cornelia att roa oss på egen hand då J är iväg och fiskar kräftor. Idag är det andra kvällen han fiskar. Det gäller att passa på då man bara får fiska en helg per år. Första kvällen hade han fått ungefär 300 kräftor. Idag verkar det inte bli fullt så många.
 
Den lilla här hemma roar sig mest med att testa sin mamma och jag roar mig med att strycka fast märkband på hennes kläder.... Men nu är i alla fall allt märkt (tror jag). Till och med tuttarna har fått smaka på min märkpenna. Så nu borde det vara lätt för förskolepersonalen att ha koll på vilka saker som är Cornelias.
Nu är i alla fall kläderna & Cornelia redo för förskolestarten, för mig blir det lite jobbigare att släppa taget.
 
Klockan tickar på så det börjar väl bli dags för mig att gå & sova, vem vet när Cornelia väljer att vakna imorgon. Imorse tyckte hon att det var morgon klockan 06 vilket jag absolut inte tyckte.
 
En blivande bloggerska kanske?!
 
 

Kommentarer
Postat av: mammaTEA

Det tar sin lilla tid att märka upp allt. Kan jag tänka mig.

2012-08-11 @ 02:29:13
URL: http://Mammatea.se
Postat av: mammaTEA

Det tar sin lilla tid att märka upp allt. Kan jag tänka mig.

2012-08-11 @ 02:29:30
URL: http://Mammatea.se

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback