Perfekt resultat

Igår var det då dags för hörseltestet på Cornelia. Stackarn kände nog igen sjukhuset för på en gång vi kom in så drog hon upp ärmarna på tunikan och pekade på underarmarna och sa ajaj... Hon kom nog ihåg pricktestet förra veckan.
Hur som helst så gick hörselprovet galant. Hon fick jättebra resultat i båda öronen, så våran magkänsla som har sagt att hon hör bra stämde!
 
Gårdagskvällen bjöd på bio med svägerskan. Vi var och såg Snabba cash 2. Jag tyckte att den var riktigt bra, men slutet var lite konstigt så det kanske blir en Snabba cash 3...
 
Funderar lite på om jag ska sova nån middag idag eller om jag ska fortsätta med storstädningen på övervåningen, låter nog åt det senare alternativet tyvärr. Cornelia vaknade strax efter 5 imorse igen, fick henne i alla fall att ligga kvar i sängen under protest till 5:45. Men det är alldeles för tidigt...
Nu är hon i alla fall på förskolan och då passar jag på att göra en storrensning här hemma.
Tänkte ta övervåningen idag och så fortsätter jag här nere imorgon.
Sista dagarna innan jag börjar om att jobba och då börjar man känna alla måsten man vill ha gjort innan ;-)

Kommentarer
Postat av: mammaTEA

Skönt att hörseltestet gick bra!

2012-08-29 @ 11:25:18
URL: http://Mammatea.se
Postat av: Anna

Grattis till ett bra hörseltest!!! Ska in med dottern på fredag morgon, försöker fortfarande få besked om hon har någon form av hörselnedsättning eller inte. Dock har de inte lyckats få svar eftersom hon är mer intresserad av allt annat i rummet...

BORDE verkligen städa, men blir nog innan helgen snarare än idag. Kram

2012-08-29 @ 11:51:04
URL: http://intenzimo.wordpress.com/
Postat av: Marie

Vad skönt att hon nu hör perfekt!

Sv: man får ju bilder i huvudet som inte alltid stämmer överens med verkligheten. Ibland får man fortsätta fantisera om hur något är, och ibland får man se verkligheten. Alltid roligt att få sig en överraskning.

2012-08-29 @ 12:27:17
URL: http://familjedrommar.wordpress.com
Postat av: Hanna

Så skönt att hörseltestet gav goda resultat!

Jag önskar att jag skulle ha sovit middag idag, är dödligt trött men tycker att det blev alldeles för sent att vila nu..Men jag har haft så mycket att pyssla på med här hemma, så jag tog mig inte riktigt tid :)

Sv: Ja, absolut! Kanske får bli middag nästa gång?! Jag ska förresten på Tupperwareparty nästa onsdag om du vill hänga på :)

Det var bäst utbud och bäst priser på Barnens Hus! Annars tycker jag att Toys 'r us brukar ha bäst, men inte den här gången :)

2012-08-29 @ 14:42:45
URL: http://hannovsky.blogspot.som
Postat av: Linda o Mileon

Skönt att testet gick fint!! Och lite lustigt att de kommer ihåg så mycket, jag funderar hur Mileon reagerar nu när han ska på ett par besök hos både sjukgymnasten (iofs brukar de vara roligt då de "leker" i övningarna) och urologen. Den sistnämnda blir väl inte alltför poppis skulle jag tro ;-)

Och så befriande att hinna rensa utan odågan till hjälp, ha ha! Vill med, har inte hunnit då det är så mycket utomhus som ska hinnas med innan frosten kommer.

2012-08-29 @ 21:35:21
URL: http://underbargava.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback