Snabb helg

Här har helgen gått i ett rasande tempo samtidigt som jag inte har gjort nånting. Om nu inte sova och läsa böcker räknas, för det har jag roat mig med.
Känner mig fortfarande inte frisk men det har blivit bättre.
 
Tack och lov så har resten av familjen klarat sig, så det är bara att hoppas att de fortsätter hålla sig friska.
 
Imorgon är det vardag igen och då ska Cornelia på förskolan igen. Om man frågar henne om hon ska till dagis så lyser hon upp och säger sova & kissen. Det verkar vara jättespännande att få sova där ;-)
 
Under den här första veckan så har det varit lugnt på förskolan då många barn fortfarande har semester. Men imorgon så börjar de flesta om igen, så då kommer det att vara fullt där. Så från 15-20 barn på hela förskolan så kommer antalet att fördubblas. Känns skönt att vi gjorde inskolningen då det fortfarande var semester, då hade personalen mer tid för Cornelia och oss.

Kommentarer
Postat av: mammaTEA

Hoppas du snart känner dig helt bra.

2012-08-19 @ 22:05:11
URL: http://Mammatea.se

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback