Surr & shopping

Jag & Hanna har haft en härlig förmiddag på stan där det shoppades en hel del, den här gången var jag ganska sparsam så det var bara en svamptunika och matchande leggings som fick följa med hem från Polarn o Pyret.
 
Där vi hade sån tur att vi fick varsit presentkort på 50kr och en tygpåse. I varuhuset som PoP ligger i firar 10år nu så i 10 dagar är det specialerbjudanden och sånt gillar vi!
 
 
 
Den här klänningen står högst upp på våran (kanske ska skriva min önskelista till Cornelia) Tycker att den är riktigt fin, plus att den passar perfekt till de randiga leggingsarna. Älskar alla fina höstfärger som är nu.
 
 
En härlig kinabuffé hann vi också med till lunch. Så underbart att kunna äta & surra i lugn och ro utan barn för en gång skull.
 
När jag kom hem från stan så snabb dammsög och skurade jag av huset innan det var dags att hämta hem mitt lilla troll från förskolan.
Idag har vi utökat tiden så hon har varit från 9-14:30. Hon hade haft en bra dag förrutom för lite sömn, det blev bara 30 minuter idag då hon vaknade av en ledsen pojke.
 
Känner mig ganska trött nu då trollet valde att vakna 5:15 imorse, så det får nog bli en tidig kväll för mig.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: avlangtan

Vilka härliga färger på kläderna!

Skönt att det verkar gå bra för C på förskolan :)

2012-08-27 @ 20:32:38
URL: http://avlangtantilldig.se
Postat av: mammaTEA

Låter som ni haft en mysig dag.

2012-08-27 @ 20:43:17
URL: http://Mammatea.se
Postat av: Anna

Hej Sara!
Long time no see... låter som att livet är bra mot dig/er, glädjer mig :)

Vilka underbara kläder och färger, förstår du vill ha klänningen! Nu när S J går på dagis om dagarna har jag hittat tillbaka till orken att läsa och skriva igen, har en hel del jag missat.

Stor kram och var rädd om dig,
Anna

2012-08-28 @ 10:51:47
URL: http://intenzimo.wordpress.com/
Postat av: Jenny

Åh va fina kläder :)) ljuvligt med lite färg!
Kramar Jenny o Milion

2012-08-28 @ 21:46:29

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback