Feber

Två morgonar i rad så har Cornelia vaknat 04:00, vet egentligen inte om man kan kalla det för morgon då det är mer natt då... Hur som helst så var hon på förskolan igår och när jag hämtade henne så var hon jättehes. Klagade även på ont i halsen. På kvällen kom febern som ett brev på posten och ligger fortfarande på 39grader.
Mat vill hon knappt äta, utan det är dryck som gäller.
Känns inte allt för lovande inför julafton, men men vi tar det som det kommer.
 
Just nu är det -31grader här, så det är garanterat myggfritt. I kaminen brinner en härlig eld och jag har suttit och lyssnat på jullåtar samtidigt som jag har sytt lite grann. Funderar på att gå och lägga mig, för vem vet hur den här natten kommer att bli. Imorgon är det i alla fall J som går upp med Cornelia på morgonen.
 
 

Kommentarer
Postat av: Mammatea

Krya på sig!

2012-12-23 @ 11:00:40
URL: http://mammatea.se

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback