Framåt

Igår frågade min syster om jag hade slutat att blogga. Men det har jag inte gjort, däremot så har jag inte haft tid.

Mellan Cornelia, jobb och mellandagsshopping så har det inte varit mycket tid kvar, tyvärr!

Cornelia är nu inne på sin 6:e dag med antibiotika och vilken skillnad det har blivit. Hon är nästan helt frisk, matlusten har inte kommit tillbaka men den kommer nog snart. Sömnen har också blivit så mycket bättre, nu vaknar hon Hellman 6-7 på morgonen istället för vid 4 strax innan jul.

På rean fyndade jag ett lucialinne, luciakrona och två olika tärnljus, så nu är kläderna redan fixade till nästa års luciatåg ;)
Även en ny ljusstake fick följa med hem, den ska Cornelia få ha i sitt rum nästa år.

Idag är årets sista lediga dag för mig och jag har inga måsten att göra utan ska bara vara hemma och mysa!


Kommentarer
Postat av: Mammatea

Skönt att C mår bättre!

2012-12-30 @ 09:26:06
URL: http://mammatea.se
Postat av: Luiza

Vad underbart att medicinen hjälper så bra, och att C mår bättre. Det värmer om hjärtat så mycket.

Kul att du hittade lite på rean, vi ska nog handla en del kläder till Tilda imorgon, kanske, vi får se vad som erbjuds på rean ;).

Hoppas ni får en fin kväll imorgon och helt klart ett bättre hälsoår än ni haft nu.

Många kramar.


Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback