Gott nytt åt

Här har vi skålat in set nya året några timmar för tidigt med jordgubbsdricka. Hade en nöjd tjej som sprang runt och ropade skål efteråt ;)

En raket har vi skjutit iväg till grannens fasa, blev ganska livat på Facebook efteråt (inte en kommentar till oss)... Men vi tyckte iaf att den var fin och Cornelia sa mer!

Just nu håller J på att höra nyårsmiddagen och jag lägger dottern som fick äta mat tidigare.

Sen är det dags för mig att åka och jobba.

Önskar er alla ett riktigt gott slut och ett gott nytt år!!!!


Kommentarer
Postat av: mormor

kan inte fatta att alla dessa djurägare ska klaga på lite raketer på nyår.. själv lämnar dom avföring efter sina hundar året om kring ens gård.. det är alldelss gult i snödrivan och fullt med bajs som dom inte ids plocka upp.. och vi ska visa hänsyn !!! När dom plockar upp efter sig under ett års tid ja då kan jag oxå visa hänsyn.. SMÄLL PÅ !!

GOTT NYTT ÅR ...

2012-12-31 @ 19:30:25
Postat av: mormor

Kan inte fatta att alla djurägare klagar på raketer o ta hänsyn till deras djur.. själv lämnar dom avföring och kiss efter sina "gullig djur" kring tomten.. när dom visar hänsyn under året så kan jag visa hänsyn på nyår.. Smäll på ni o njut av raketer.. GOTT NYTT ÅR

2012-12-31 @ 19:33:08
Postat av: Mammatea

Gott nytt år!

2012-12-31 @ 21:13:36
URL: http://mammatea.se
Postat av: Marie

Gott nytt år på er!

Skönt att C mår bättre. Hoppas 2013 blir ett friskt år för henne.
Kram på er!

2013-01-01 @ 16:27:13
URL: http://familjedrommar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback