Koll

Nu vet jag inte om. Ni ser det här inlägget då vissa har problem att ta sig in på min blogg. Jag har mailat till blogg.se om mina problem så jag hoppas att de har en lösning. Om ni har problem att ta er in här så maila jättegärna eller skriv en kommentar så jag vet.

Igår var jag med Cornelia på återbesök på sjukhuset för att kolla rören i öronen. De började med det vänstra örat, där hade tyvärr örat stött ut röret så det låg utanför trumhinnan så läkaren fick ta ut röret :(
Innan undersökningen så berättade jag att hon ofta ta sig för vänster öra och kliar, nu vet vi att det berodde på röret som låg fel.

Det högra röret låg som det skulle.

Om två månader ska vi tillbaka igen för att se om de behöver operera in ett nytt rör eller om hon klarar sig utan.


Kommentarer
Postat av: Blomster

Men det är väl själva #¤# vad det ska krångla för Cornelia :-( Hoppas att 2013 blir ett riktigt friskt år för er. Jag har mailat en skärmdump på varningen från virusprogrammet.

2012-12-18 @ 10:02:18
Postat av: Luiza

Jag kommer in utan problem på din blogg.

Jisses, jag tycker att ni får gå igenom så otroligt mycket med lilltjejen...
Hoppas hon slipper det där röret nu, så man slipper hålla på peta där igen...

Kramar

Postat av: Marie

Hoppas hon klarar sig utan rör och att hon slipper mer krångel med öronen.

2012-12-18 @ 20:59:24
URL: http://familjedrommar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback