Nyklippt

Känner mig som en ny människa med nyklippt och färgat hår. Tänk vad en sån till synes liten sak kan göra för en! Klippte en liten kortare page frisyr, med längre hår fram. Håret färgades rött.
Köpte lite hårprodukter för att behålla den röda färgen längre.
 
Jag hittade även en klänning/tunika till mig själv och två linnen. Det är inte ofta jag bara kommer hem med saker till mig själv men så välbehövligt!
 
När J kommer hem från jobbet ska vi åka iväg och bada. Var ett tag sedan vi var på badhuset så jag hoppas att Cornelia tycker att det är lika roligt nu.
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Härligt att vara nyklippt, det var alldeles för längesen jag var till frissan. Bäst att ta sig i kragen och boka tid.

Sv: tack så mycket för omtanke och tummhållningar, jag hoppas det hjälper.

2012-12-04 @ 14:42:14
URL: http://familjedrommar.wordpress.com
Postat av: Linda o Mileon

Det lät snyggt! Fick vi inget bildbevis på det hela? :-)

Skoj och bada! Var det lika roligt denna gången månne?

2012-12-04 @ 20:07:28
Postat av: Luiza

Hoppas ni hade det bra på badhuset och att C tyckte om det , fortfarande.

Vad kul att du blev nöjd med klippningen och hårfärgen.
Underbart att få handla lite åt sig själv.
Jag har inte gjort det på ett tag.

Ha en god natt.
Kramar

Postat av: mammatea

Kul att vara nyklippt och fin. Det skulle jag behöva!

2012-12-05 @ 10:09:39
URL: http://mammatea.se
Postat av: Hanna

Härligt med ny frilla, och skönt att du blev nöjd! Hoppas att jag hinner se det live innan jul? Lite lussefika kanske, du som ääääälskar saffran ;)

Hur gick det på badhuset? :)

Sv: Ja, det var riktigt skönt att hinna med det mesta julhandlandet, nu är det bara C och min syster kvar, och jag vet redan vad jag ska köpa till dem bägge :)

Vi tror att vi hittat en lösning på åkpåseproblemet, men tack ändå snälla du!

Det verkar som att hostan lugnat ner sig nu, men är hon hostig inatt också så ska jag ringa bvc och höra :)

Tack så mycket, kommer nog bli riktigt mysig på vår tripp, få träffa familjen litegrann och strosa på stan, tror att det är lite annan nivå på julskyltandet än här hemma :D Crilles lillebror ska skjutsa och hämta, men tack för att du frågade! Kram!

2012-12-05 @ 12:59:29
URL: http://hannovsky.blogspot.som
Postat av: Hanna Karlsson

Vad skönt att vara nyfriserad!

2012-12-06 @ 06:54:54
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback