Symaskin

Här har de senaste dagarna bara sprungit iväg. I måndags var jag och hämtade ut min julklapp till mig själv som jag har beställt, en ny symaskin. Så all min extra tid har jag använt för att lära och känna min nya vän och jag kan redan säga att det har uppstått kärlek. Den är helt underbar att jobba med.
 
Mina lediga dagar har gått i en rasande takt, längtar redan nu tills jag blir ledig igen så att jag får sätta mig med symaskinen. Har lite roliga tyger som väntar på att jag ska sätta saxen i de, vad de ska bli har jag inte hunnit bestämma mig för än.
 
Om en dryg timme börjar jag med natt 1 av 3. Hoppas att de ska gå riktigt fort. Går av söndag morgon och då gissar jag att det inte blir många timmars sömn då man har lite grann att göra dagen innan julafton. Alla paket är i alla fall inslagna och sorterade i 3 olika påsar. En som ska vara hemma, en annan som ska till mina föräldrar och den sista ska till Cornelias farfar och faster.
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Roligt med en ny symaskin. Jag har en jättegammal Husqvarna som jag ärvt av min farmor. Den är riktigt bra, synd bara att jag är så dålig på att sy.

2012-12-21 @ 09:22:10
URL: http://familjedrommar.wordpress.com
Postat av: Linda

Vilken julklapp!! Du får allt visa dina alster sen!

God jul på er!!

2012-12-22 @ 13:52:59
URL: http://underbargava.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback