Vab

Inatt ringde J till mig då jag jobbade för att berätta att Cornelia hade kräkts. Gjorde färdigt byasvängen och valde sen att åka hem 2 timmar tidigare.

Väl hemma så sov min familj så jag passade också på att sova några timmar.
Jag behöver nog inte berätta hur trött jag var då Cornelia vaknade strax efter 8 då jag hade fått 3,5 timmes sömn...

Känner mig trött och lite småbakis nu, så vi myser mest idag framför Pippi.
Magsjukan tror jag inte var nån riktig magsjuka få hon inte har kräkts nåt mer. Tror däremot att hon kräktes pga hosta och slem. Men hon får självklart vara hemma idag.

Nu ska jag gå och se hur det går för rörmokaren som håller på att koppla in en ny toastol åt oss.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hugaligen, Astrid hostade så hon kräktes häromnatten (JÄTTEFESTLIGT!), hoppas att det var samma för Nea och ingen läskig magsjuka!

Kul med ny toastol, jag kommer och provar den nån dag..haha :P

Sv: Tackar, hoppades att det skulle komma rätt :P Vet inte hur det brukar funka om man skriver barnens namn på kuvertet?

Nästa sön hade vi tänkt ha lite kompisfika, passar det eller vill ni komma under veckan? Lördag är enda dagen vi har fullt med planer :) Och måndag är vi på resande fot :)

2012-12-07 @ 13:18:01
URL: http://hannovsky.blogspot.com
Postat av: mammatea

Hoppas c mår bättre!

2012-12-08 @ 07:09:23
URL: http://mammatea.se

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback