Brev

Nu är jag ledig i hela två nätter, jippi!!! Känner mig riktigt trött så det kommer nog att bli en tidig kväll för mig.

J har haft en rätt så kämpig natt då Cornelia har hostat så mycket så att hon har kräkts två gånger. Men nu verkar allt slem vara borta, så det är bara att hoppas att hon kryar på sig ordentligt nu.

Jag har sovit hos mina föräldrar idag då gumman har fått leka med sin mormor och morfar medans J jobbade och jag sov.
När vi kom hem väntade ett brev från vårdcentralen i brevlådan. Cornelias blodprover var bra förutom blodvärdet som var för lågt, det låg på 100. Så om en månad ska nya prover tas för att kolla om värdet har stigit. Hennes låga blodvärde kan bero på att hon har varit sjuk så länge och hennes dåliga matlust. Känns i alla fall bra att det kollas upp.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Skönt med två lediga nätter innan det drar igång igen :) På lördag börjar mina 7 dagar i rad, är inte taggad men det är bara att bita ihop :)



Bra att dom håller koll på hennes blodvärden!



Sv: Lilla bullen är full av bullar ;)

2012-02-29 @ 21:21:49
URL: http://hannovsky.blogspot.com
Postat av: Fru F

Kollade på vårt lab och barn mellan 7mån-2år ska öigga mellan 105 och 135 så hon ligger inte jättelågt så teorin om att hon ätit lite sämre och varit krasslig kan absolut vara logisk. Bra att de kollar om det om ett tag.

2012-02-29 @ 22:14:40
URL: http://Trueflink.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback