Bus

Den här natten kände jag mig inte lika förvirrad som natten innan, självklart har jag inte kommit in i alla nya rutiner som har blivit under min föräldrarledighet. Men jag är på väg i alla fall.

I natt har jag ett kortare arbetspass, bara från 22-06, känns riktigt lyxigt med en 8 timmars natt då man är van vid att jobba 10 timmars nätter.

Jag har sovit riktigt bra under dagen, efter att jag klivit upp så har det varit full rulle här hemma. Cornelia har varit på ett riktigt bushumör.
Just nu ligger hon och sover sött i sin säng, medans jag sitter framför datorn och J framför tv:n. Ute hör jag hur vinden susar, kommer nog att bli en blåsig natt...


Mitt lilla busfrö ♥


Kommentarer
Postat av: Marie

Skönt med en "kort" natt.

Här är stormen i full gång, och har varit hela dagen. Får se om vi tar oss ut imorgon. Kör försiktigt inatt.

2012-02-18 @ 21:21:18
URL: http://familjedrommar.wordpress.com
Postat av: Hanna

Ja, vilket himla ruskväder det varit! Det ska visst komma 15-20cm snö inatt, så vi får väl se om man är insöad imorgonbitti :)



Sv: Det blir nog mer verkligt när magen växer sig rund och det börjar röra sig däri :) Är ledig imorgon och på ons, men ons är rätt fullt planerad. Slutar tidigt både tis och tors :) (14:30 och 14) :) Hur jobbar du?

2012-02-19 @ 13:49:42
URL: http://hannovsky.blogspot.com
Postat av: Frugan F

Sötnos!!!

2012-02-20 @ 12:20:03
URL: http://trueflink.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback